Regulamin

Regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną

  1. Wypełnienie i wysłanie formularza kontaktowego w celu uzyskania usługi prawnej drogą elektroniczną (porady, opinii, projektu pisma lub umowy) jest równoznaczne z oświadczeniem Klienta, że Klient zapoznał się i akceptuje regulamin świadczenia usług prawnych drogą elektroniczną zawarty na stronie www.sochakancelaria.pl.
  2. Po wypełnieniu przez Klienta formularza kontaktowego zawierającego opis problemu prawnego Kancelaria niezwłocznie skontaktuje się z Klientem w celu uzgodnienia terminu wykonania usługi prawnej drogą elektroniczną oraz wysokości wynagrodzenia.
  3. W ramach kontaktu w Klientem Kancelaria może poprosić o podanie dodatkowych informacji dotyczących problemu prawnego lub dołączenie dodatkowych załączników od podania których uzależni podjęcie wykonania usługi prawnej drogą elektroniczną.
  4. W przypadku zaakceptowania terminu wykonania usługi prawnej drogą elektroniczną oraz wysokości wynagrodzenia, Klient powinien dokonać wpłaty uzgodnionej kwoty wynagrodzenia przelewem na rachunek bankowy Kancelarii podany w zakładce „Kontakt” oraz podać dane osobowe niezbędne do wystawienia faktury (firma lub imię i nazwisko, adres, NIP).
  5. Wpłata przez Klienta uzgodnionej kwoty wynagrodzenia jest równoznaczna z zawarciem z Kancelarią umowy o świadczenie usługi prawnej drogą elektroniczną na warunkach uzgodnionych przez strony.
  6. Kancelaria przystępuje do realizacji umówionej usługi prawnej drogą elektroniczną po uzyskaniu potwierdzenia dokonania przez Klienta wpłaty kwoty wynagrodzenia. Bieg uzgodnionego terminu na wykonanie usługi prawnej drogą elektroniczną rozpoczyna się od następnego dnia roboczego po dniu dokonania wpłaty wynagrodzenia.
  7. W uzgodnionym terminie Kancelaria przesyła na podany przez Klienta adres poczty elektronicznej wykonaną usługę prawną.
  8. Wystawiona przez Kancelarię faktura zostanie wysłana na podany przez Klienta adres.
  9. W przypadku nie wykonania lub nienależytego wykonania usługi prawnej drogą elektroniczną zgodnie z uzgodnionymi warunkami Klientowi przysługuje reklamacja oraz roszczenie o zwrot kwoty wpłaconej tytułem wynagrodzenia.
  10. Reklamację dotyczące korzystania z usług prawnych drogą elektroniczną należy składać za pośrednictwem formularza kontaktowego. Rozpoznanie reklamacji przez Kancelarię następuje w terminie 7 dni.    
  11. Klient, który wypełnił i wysłał formularz kontaktowy w celu uzyskania usługi prawnej drogą elektroniczną wyraża zgodę na przetwarzanie przez Kancelarię nadesłanych przez niego danych osobowych.
  12.  Zakazuje się dostarczania przez osoby korzystające z usług prawnych drogą elektroniczną treści o charakterze bezprawnym.
  13. Kancelaria nie ponosi odpowiedzialności za brak dostępu do strony www.sochakancelaria.pl wynikający z przyczyn od niej niezależnych oraz jest uprawniona do przerw technicznych wynikających z konieczności dokonania obsługi informatycznej tej strony i konserwacji serwera.